Monday, March 30

Och jag klarade teoriprovet, wiiiiiiie! Nu är det bara tre prov och ett projekt kvar den här veckan, och sedan ska jag snoka reda på lite fler detaljer angående East London. Annars är jag galet sugen på att sova, men faktumet att de stundande classmark-prövningarna är lite för nära inpå. Om inte annat måste jag ordna ihop någon slags budget för att kunna peta in körlektioner inom det hela. Men det ska nog gå primaskinka, det är trots allt bara tre månader kvar tills jag får pengar. Och ifall det nu skulle vara som så kanske ett bilköp får kana lite längre ner på prioriteringslistan^^ Urk, jag mår inte bra idag av någon anledning, vilket gör mig bitter. Jag har inte tid med sjukdomar nu. Nåväl, ytterligare en månad har passerat förbi. Har bott här nere i två och en halv månad nu, och även om krångel har varit alltför påträngande till och från så har ändå tillvaron glidit på ganska normalt trots allt.. Även om suget att åka hem blir mer och mer påtagligt av någon anledning.