Wednesday, April 1


Och jag är återigen psykiskt stabil. Mina väggar är nästan pyntade och jag har målat klart i min Law of Persons bok. Så nu ser jag på Sabrina, och är ypperligt förälskad i Audrey Hepburn för hon är nog den vackraste individen som har skapats tror jag. Lite orättvist minsann. Jag överväger starkt att slopa iden med en världskarta bakom min soffa och köra på två filmplanscher istället. Det skulle då vara ack så bedårande. Annars är ytterligare ett prov och en inlämning avklarad idag. Endast ett prov och en inlämning kvar nu. Och jag måste fortfarande ringa Cathy. Och betala räkningarna innan jag åker. Och dessutom hellst skaffa ett bankkonto och göra allting automatiskt. Sedan är frågan, vad ska jag göra med mina sovrum för att pynta till dem? Problem, problem, problem... Cream soda är förövrigt ack så gott! :D