Saturday, April 4

Och nu efter mycket om och momen så har jag lov. Vilket iockför sig innebär att denna stad blir ack så dyster, men ändå. Biljetten till East London är bokad, cricketbiljetterna lika så. Och jag hoppas då verkligen att detta blir en brabra resa, när jag nu återvänder. Men cricketen påbörjar vid 10-snåret nästa måndag så det känns som ett ganska mycket senare problem. Jag har även dammsugit min lägenhet, bör dock tvätta golvet också, eller vad man nu säger, men det känns ack så jobbigt. Sedan måste jag verkligen finna mig en matta, jag är galet sugen på en hoppa-hage matta, undra ifall det finns sådan här nere. Eller en sådan där matta som har en stad i sig, men vägar och parker och allt därtill. Det skulle vara kult.

Annars har jag kommit fram till vad jag pluggar nu, eller ja, det är ju BCom Law på engelska, på svenska däremot är det en civilekonom utbildning och en jurist utbildning vilket förklarar varför jag håller på att dränkas av böcker. Men nu är det looooooov! :D:D

Law of Persons prov igår dock, som jag inte direkt orkade plugga till, men det är ganska okej trots allt om jag får säga det själv:D Nu är fråga, ska jag lägga mig och läsa på gräsmattan eller ska jag se på ytterligare en Hupburn rulle? Decisions, decisions, decisions....