Sunday, April 19

Bio igår, 17 Again, faktiskt helt godkänd tro det eller ej, dock kan den nog klassificeras som en hyrfilm och kanske inte en biofilm, men det är ju en helt annan femma. Dock börjar biofilmerna ta slut nu, det kan tydligen lätt bli så när man ser två/tre nya filmer varje vecka har jag hört. Detta är dock ett ack så bittert faktum! Men det får väl helt enkelt bli som så att vi får ta en bio-paus och börja spela bowling eller biljard eller något annat mer motionsrikt på kvällarna framöver..

Jag insåg även igår att det är galet bra här nere och helt galet hur fort allting har blivit en vardag egentligen, fast det är nog för att alla vi kommer utifrån, och på något sätt har det även blivit som så att Suelettes föräldrar har blivit både mina och Elms också, med mat paket och allt därtill, haha..

Så även om det skulle kännas bra att besitta ett körkort och alla pengar som Norge och bartenderjobbet skulle erbjuda så känns det ändå som om jag gjorde rätt val i det hela.. Fast fan så skönt det hade varit att sitta med några hundratusen på kontot och ett körkort. Åh jag vill ha det där körkortet! Och en bil! Och massamassamaaaassaaa äventyr!

Förövrigt så har jag tänkt som så här att åka hem den 10 december och åka tillbaka den 27 januari, dvs jag är i Sverige den 11 december någongång på kvällen.. En och en halv månad borde bli brabra! Snart är det även maj, vintern är på ingång.. Eller ja, hösten iallafall, vet inte ifall man kan påstå att man kan säga vinter på så sätt, jag återkommer om det hela.

Nåväl, Melissa Horns album! BRABRABRAAA SHIT!