Saturday, April 18





JAG HAR STRÖÖÖÖÖÖÖM!!!!!! Efter en galet svart eftermiddag/natt/morgon har äntligen nissarna kirrat något torn som någon hade lyckat tippa omkull, och med tanke på hur ofta detta verkar ske måste det finnas fler än en ondsint jätte i detta stad! Nu är dock tillvaron tillbaka till det normala, och för att fira detta har jag BAKAT MUFFINS! :D:D OCH VET NI VAAD?! Min ugn är inte så dum som den verkar, det funkar prima skinka att baka i den!

Annars har jag skrivit ett prov idag. Var klar efter en timme, men nog fan behövde jag sitta kvar och vänta på alla andra puckon som var allmänt efterblivna och inte förstod något i ytterligare en timme. Nej det var inte en lycklig Malin som satt och försökte roa mig med min ipod, men den är ju tyvärr bara så kul som en ipod kan vara, och tre spel roar tyvärr inte i en oändlighet, eller i en timme heller för den delen. Men nu är jag hemma och har överlevt det hela, jag kanske blir godkänd tillochmed, håll i hatten!

Om inte annat så ligger min lilla farmor på sjukhuset för att hon hade missat att hennes mage har gjort galet ont under en förmodligen längre tid och trott att det bara var små kaniner som hade börjat bygga bon där och ingnorerat det hela, ni förstår min farmor är en djurvän såklart, och kaniner borde ha någonstanns och bo. Men nu var det ju tyvärr inte som så att kaninerna hade försökt bygga ett hem i hennes mage utan istället hennes blindtarm som ville ta lite större plats, den kände sig lite utelämnad. Som en blindtarm lätt kan göra då dess funktion är allt annat än uppenbar. Och WOPS där var det blindtarm i hela magen! Så nu ligger min stackars lilla farmor på sjukhuset och ifall det vore som så att jag skulle kunna skicka en muffins så skulle jag, men tyvärr skulle nog muffinsen fått en egen blindtarm innan den skulle nå Sverige. Men nog tycker jag synd om min farmor, för sjukhus är inte en höjdare, det har alla besök till Dh lärt mig. Även om fikat ändå är galet gott!