Friday, April 17

Så ytterligare en vecka har passerat, eller nästan iallafall, prov imorgon, två timmar, pepp? NEEEJ! Har jag kollen? Nixpix, inte det heller.. Fan det känns så galet stabilt det här alltså! Och egentligen borde jag äta, men jag har brist på både hungerkänslor och viljan att ställa mig att laga mat. Kanske ska baka muffins? Men jag borde nästan pallra mig iväg för att köpa mjölk isåfall. Så kan jag göra pannkakor också. Eller köpa köttfärs? Uh, det tar emot..

Det här var då ack så dystert. MEN! Jag har kört bil! Och fick inte ett enda kärringstopp, jag är NÖÖÖJD! Så nu ska jag boka augusti, för det känns som om det är bättre att få det over and done with än något annat ifall jag ska vara ärlig. Måste bara finna en annan körskola under lovet, för tydligen åker inte han och hämtar folk och då kan det ju nästan kvitta, får undersöka faktumet.

Hum, tror inte det händer så mycket mer. Projekt rädda gräsmattan är om inte annat över och förbi, det blir inget mer gräs, jag lägger ner. Och det här blev bara galet tråkigt, ska jag publicera? Ska jag inte? Äschdå, ni får lida lite. Ingen bild får ni heller. För det här är ett undermedelmåttigt inlägg. Todilooo!