Wednesday, April 15



Okey sorry Frida, men det får bli dokumentering av projekt rädda gräsmattan ifrån imorgon, eventuellt fredag, beroende på hur solen känner för att befinna sig. Idag kan jag dock dela med mig av att jag kanske ska pallra mig iväg till Zambia i september/oktober, detta är primaskinka indeed! Samt, Elmie kanske kommer att flytta in här, beroende på hur framtiden ser ut, bara för ett halvår eller så dock, men det kommer nog bli brabra det också. OCH! Detta innebär även att jag kommer kunna köpa en brabra bil OCH komma hem i november/december/januari. Lyckan är gjord! Nu måste jag dock påbörja denna alldeles för länge uppskjutna computer fundamentals pluggning. Prov på lördag! Känns inte helt tusen, det kan jag ju verkligen inte påstå. Nollkoll till och med, menmen, det ska nog kunna lösa sig detta också.

Om inte annat lagade jag mat idag. Vet inte ifall detta är positivt eller inte. Tror det kan vara ett tecken på att jag börjar bli fattig på riktigt nu. Laga mat.. Ujujuj. Nåväl, jag bjuder på detta. Tjingtjong!