Tuesday, April 14






Åter en skoldag är förbi, galet hur fort tiden går alltså! Det här dagen har gått ut på att hata Jackie, komma fram till att jag inte är knubbis längre (intebraintebra) och bokat körlektion. Tja det var nog höjdpunkterna. MEN om sisådär två timmar ska vi se Fast and the Furiooooous! Ja, det senaste försöket gick ju inte direkt som vi hade tänkt oss jag och Suelette, men skam den som ger sig! Och jag borde egentligen börja plugga inför data-provet på lördag, men istället sitter jag på mitt galet kalla golv och dricker Fanta Pineapple, ja det är ett mysterium detta med att vara en ambitiös student alltså.

Om inte annat så kan jag meddela att operation rädda gräsmattan är igångsatt. på lördag ska mat, jord och frön införskaffas och vips ska jag nog på liv i denna döda plätt! :)

Något mer? SA vann igår, efter ENDAST 10 timmar, och hej och hå, inte alls lika ballt som jag hade trott, men efter en enorm flagga och alkohol införskaffats så blev det dock desto roligare, om än ack så värdelöst. Några foton? Arå, jag kirrar!