Saturday, April 11

Okej nu när jag har kommit hem som så här och etablerat mig i min kära lägenhet (läs; tvättat och stökat ner) är jag ganska sugen på att dela med mig av mina prylar som har blivit inhandlade under den senaste tiden. Och min grymt kula (läs; norska förstås) pingvin. MEN sen insåg jag att Gen har ju fortfarande en del av mina investerade pengar. Så det hela får vänta tills på måndag eller tisdag, beroende på hur cricketen går såklart. För jag ska på cricket tralalalalaaaaa! Galet jävla ballt kan jag meddela! Ifall nu inte Sydafrika bestämmer sig för att suga för då är det inte lika ballt!

OCH JAG HAR GLÖÖÖÖMT! Den indiska serien har blivit förflyttad hiiiiiit!!!! Vilket innebär ännu mer ballhet! Eller ja, inte för att ni förstår. Inte jag heller egentligen, men det är en helt annan femma serni:D

MEN! IDAG SKA JAG PÅ FAST AND THE FURIOOOOOOOOUS!!!! :D:D:D:D Det är ju nästan bättre än när Transporter 3 kom ut, eller hur MarreBarreBuuuu?!?! (läs; min moder) Okey, jag ljög lite nu, för min kära moder förstod inte hur The Transporter kunde klassificeras som en film. Hon började se ner på mig. Lämna mig åt sidan. Tycka mer om Plutt. Nej, hon hade FEEEEEL! Eller ja, inte för att hon skulle erkänna det. Men ändå, ni förstår.

Annars välkomnar jag alla förslag till hur man ska kunna göra våfflor utan ett våffeljärn! Detta kan ses som ett I-landsproblem. Men icke sa nicke, för jag bor i ett U-land och därmed blir det ett U-landsproblem och ack så mycket mer intressant! Kan man kanske mosa lite smet mellan två stekpannor? Tja, detta kommer då förbli en gåta. Jag borde nog testa.

Nåväl, på återseende!