Tuesday, April 28

Det här dagen har då varit lite kaotisk, mer vatten ifrån taket och jag gillar inte detta faktum! Fortsätts dock ypperligt prima med att Suelette har med sig Malvapudding på morgonen. Gottgott! Sedan får vi tillbaka JJS inlämningarna, hej och välkommen till jag dödar mig själv snart med 54% och 52%, inte någon höjdare någonstanns då jag behöver 75% för att inte behöva göra om kursen nästa år. Och nu har Elmarie ringt och varit helt hysterisk och jag har insett att jag har 74,45% efter 9 assignments. Nu hoppas jag något inotihelvete på att de sänker pass-raten då vi kan säga som så här att jag definitivt inte är en av de sämsta, snarare tvärtom.. Jag har helt enkelt två poäng för lite. TVÅ POÄNG?!?! Nåväl, sedan åt vi chicken-mayo tramezzini och drack cola till lunch, och satt igenom en business management lecture och en law of persons lecture, galet faschinerande! Sedan kilade vi iväg för att köpa en plattång till Elmarie och lämna in mina mormors-stövlar på lagning, och köpa två burkar till min pasta. En brabra dag helt enkelt, ifall det nu inte vore så att Elmarie ringde i panik och nu har jag inga pengar kvar på min mobil. Imorgon är det förövrigt körlektion. Vi hoppas på att jag överlever detta, det är ju trots allt som så att körkortet just nu har högre prioritering än skor just nu...!

Annars tänker jag fortsätta äta turkisk peppar och göra klart morgondagens datakunskap inlämning, excel är ju helt klart inte en brabra uppfinning^^