Monday, April 27

Okej nu ska vi avsluta denna dag också, ytterst händelserik i mitt kära huvud kan väl ses som ett understatement som kan ses under det hela..

Men nu är jag åter lugn, dock målade jag tånaglarna förut och nu har jag inga strumpor på mig igen, man kan ju tycka jag borde lära mig men tydligen inte.!

Nåväl, en uppdatering på studiefronten, jag har funnit universitet som konverterar min juridik-utbildning, till en engelsk på ett år och till en svensk på två år. Så vi får se hur detta blir. Tänkte försöka mig på en ny processdur imorgon, ett kort i timmen, eller ja, nästan som så iallafall, kanske tillochmed kan bli lite givande vem vet^^ Nåväl, Writing Skills Tutorial tidigt imorgon, galet orättvist, dock ingen nationalekonomi, ännu mer orättvist.

Nu ska jag dock borsta tänderna och finna mig ett par strumpor och slutföra boken jag har läst under en galet lång tid nu 'The Song before it is Sung' av Jason Cartwright, kan inte avgöra ifall jag gillar den eller inte dock, främst tackvare WW2 filmen Tom Cruise var i, förstörde hela grejen med mordförsöket på Hitler.

Tjingtjing!