Monday, April 27


Fan jag har panik, jag gillar verkligen inte den här osäkerheten med att inte ha en aning om ifall den här utbildningen jag har lyckats hamna på kan ta mig någonstans i världen eller inte! Jag menar ifall jag inte kan tillgodoräkna juridiken någonstans är jag ju minst sagt körd. Då hade jag lika gärna stannat i K-d, bott hemma och pluggat ekonomi på universitetet 10 minuter hemifrån^^ Nej jag är grinig, och sedan är det som så att jag har ett drömscenario i mitt huvud, och hur ofta är det som så att mina drömscenarios spelar ut sig på samma sätt i verkligheten som i huvudet? Jo det har hänt.... Just ja, NOLL gånger.

Och samtidigt vet jag att jag förmodligen kan komplettera så att jag får en Brittisk examen inom ett år, men det är fortfarande ack så förbannat bittert. Och 15 av 90 kommer in på den svenska kompletteringskursen, jo men de oddsen känns ju som om de skulle vara på min sida, verkligen! Gah detta är en galet deprimerande morgon, och dessutom måste jag verkligen göra klart allting inför nästa veckas massiva semester-test pådrag^^ Livet är ack så underbart!

DOCK är det sol ute, något positivt i misären. Och jag saknar IB och allt därtill!