Monday, April 27

Nu är jag helt galet grinig! Påväg till ravinen (läs: några kvarter bort) gick jag och tänkte, det här är inte så annorlunda än Sverige trots allt (bortsett från misshandlade vägar och stenhus) och blev nästan lite lycklig, men tji fick jag för det, första bilen stannar; ska du gå långt? du vet att du inte borde gå omkring här själv va? vill du ha skjuts istället?, andra bilen stannar; jag har observerat dig, och jag tror att den svarta snubben bakom dig har observerat dig med, ska du gå långt?, tredje bilen; och jag orkar inte mer, fanfanfaaan för det här jävla förbannade piss helvete landet! Fem jävla minuter och jag vill fan knappt gå utanför dörren för jag blir så jävla paranoid när folk håller på och skrämmer upp mig! Kanske ska skita i hela den här grejen istället, det här är ju förfan löjligt, jag saknar Sverige och jag saknar Europa och jag saknar en jävla civilisation där man kan gå fyra kvarter och inte vända sig om hundra gånger för att vara säker på att man inte blir dödad..! FANFANFAAAAN vad jag hatar det här!