Saturday, April 25

Jag har helt sjukt förbannat galet tråkigt just nu alltså! Och jag orkar inte kontakta världen utanför och uppenbarligen verkar inte den orka kontakta mig heller. En filt borde jag även köpt igår. Och imorgon blir det uppenbarligen 20 grader och 60% regn, inte positivt någonstans det, speciellt inte eftersom att det har regnat större delen av den här veckan. Nästa film på SABC3 är förövrigt National Treasure 1, ingen höjdare där heller. Men tvättat det har jag iallafall, och lagat mat. Ostsåsen en här nere är inte ostsås i tetrapack förövrigt, bittert faktum. Nu måste jag kissa. Återkommer inom en snar framtid.

Ojoj, nu glömde jag bort er. Det ligger ack så mycket ting överallt i mitt badrum/sovrum/bardisk/soffa så det är lite av ett äventyr att ta sig till vardagsrummet, men annars försöker jag inte kolla i köket för det är nog saker lite här och där där med, DOCK är min tvbänk ack så ren! Nej jag måste köpa lite mer galgar och få koll på min garderob, och köpa en sådandär betjänt eller vad det nu heter. Kom ihåg det mami! OCH komma på något att göra med min långa vägg i köket/vardagsrummet. Och köpa kuddar och filtar, och hitta en het matta, både på utsidan och i värmesense. OCHOCHOCH en ny foooot till min stackars dammsugare, minns inte ifall jag har delat med mig av denna sorg, men jag dödade min sexiga dammsugares fot förra helgen.

OCH NEEJ! Filmen på E är Cheaper by the Dozen 2, det här är ju helt galet! Det är ju uppenbarligen inte meningen att man ska ligga på soffan på en lördag. Ujujuj, jag känner mig diskriminerad! Kanske ska sätta på filmen som var med i paketet istället, lite omväxling förnöjer alltid..

Nej men ett par strumpor och en kopp te kanske?