Saturday, April 25

Så igår fick jag pakeeet! Tacktacktaaack MarreBarre! Och tro det eller ej så har jag redan petat upp plasten på fönstret, känner mig ack så effektiv om jag får säga det själv! Och godis är nog den bästa uppfinningen Sverige har lyckats med, efter kanske några mer användbara ting, men sisådär för uppmuntring efter att ha blivit totalt mosad i bowling. Galet värdelös sysselsättning förövrigt. Vi såg även på Choke och Closer igår, ypperligt bra filmer måste jag säga. Choke växer hela tiden minsann, samma författare eller vad det nu heter som till Fight Club. Och Jude Law, jag säger bara Jude Law, brabra eftermiddag/kväll helt enkelt..

Nu är det dock lördag, och jag har ätit croassaints till frukost. Galet gott alltså. Jag måste dock tvätta men det är så galet tråkigt att jag hellre skjuter upp det hela än något annat.. Och sedan bör jag även öppna både en och två böcker för att förbereda mig inför en week from hell, dock inte nästa vecka då jag är ledig både på måndag och på fredag. Men sen är det bara att bita ihop med sju semester-tests och ett tut-test på en vecka, sprid inte ut det hela för all del inte.

Annars är det dött här nere, galet dött, och jag borde verkligen tvätta, eller iallafall rensa på bardisken då det kan hända att någon ligger död där och det skulle då inte synas....