Monday, May 4

Åhååå en ny vecka igen.. I lördags fick jag ett paket! Med böcker och choklad från min älskade London-bo (L), dock är chokladen slut nu. Så jag knaprar lakrisal, man tar vad man har liksom.OCH!!! Det bekräftat, jag klarade Legal Skillsen! De tar bort ett prov och vips har jag 79% och inte 74,5, In your faaace! Ah det känns minst sagt fint.

Sedan är det Law of Persons prov imorgon, mellan 19.00 och 21.00, vem som nu kom på den tiden, ÄLSKA administrationen a la NMMU! Nej om inte annat är det drygt en månad kvar tills jag har lov, och innan dess ska jag ha hunnit med 10 timmar körlektioner, och förhoppningsvis kan jag få min bil när jag åker upp till East London, hoppashoppashooooppas att Cathy kan kirra biffen och att det inte bara är massa tomt snack för då blir jag ack så ledsen..!


Om inte annat har jag faktiskt ätit två mål mat idag, känner mig ack så duktig! Jag bör även fylla min diskmaskin med alla koppar som står överallt, det var så mycket bekvämare hemma då de bara hamnade i diskhon av sig själv:D

Annars då? Nej jag måste säga att livet är riktigt fint just nu, har ju även kommit på att jag går ett galet super-program, och just nu verkar det som om de flesta inte har en enda tanke att fullfölja det hela, men jag har nog kommit fram till att jag ska stanna trots allt, ifall jag nu inte blir utslängd det vill säga. Nåväl, jag har tio sidor kvar nu, och sedan är det bara att MOOOOSAAA!!

Mika är ruggigt bra om inte annat, det har jag återfunnit.

Tjillevippen!