Sunday, May 3

Alltså jag har ett problem, eller ja, många problem, men bortsett från körkort och bil är det här det problemet som kretsar i mitt huvud för tillfället, MIN GARDEROB! Alltså, jag vet inte hur jag ska säga detta, men det är kalabalik. Väskor hänger på dörrar, skor ligger i damsugslådor, helt enkelt kalabalik, och nu är ju frågan, hur ska detta lösas. Och ifall det inte skulle vara nog med det så har jag även garderober som går upp till taket dvs. tre meter ovanför golvet, och hur exakt ska jag lyckas använda den där sista halvmetern egentligen? Så nu människor tycker jag att brainstormingen kan börja! Speciellt eftersom att jag precis har gjort mig själv en kopp kokoste, så känner jag nästan att inspirationen sprudlar från koppen, ja i ångor förstås.

Sedan har jag även kommit fram till vad jag ska ha för tatuering, så ifall någon har noterna till Du gamla Du fria så tycker jag att dessa kan mailas till mig ögonabums! Oh det kommer bli så läcker så läckert (MarreBarre släng dig iväggen med fjompigt!)

Nåväl, nu blir det lite (läs: alldeles för mycket) Law of Persons igen.. TjippTjopp!