Sunday, May 10

Det är dagar som denna jag önskade att jag inte bodde själv i denna lägenhet. Jag kan inte få tummen ur att plocka ihop alla papper som ligger överallt! Jag har dock tvättat två tvättar och lagat mat, nu är det BARA golvet, badrummen, sovrummet och bardisken kvar.. Tankarna om att jag borde stannat i Norge så att jag hade haft galet mycket pengar, chansen till att ta ett körkort innan jag flyttade hit och även lite mer världsvanhet på fötterna kommer och går dessutom, jo det hade allt varit fint att inte behöva krångla med körlektioner mittemellan alla prov och inlämningar, det hade varit bra saker det. Men nu ser inte världen ut som så. Men vem är jag till att vara bitter?!

Nej annars hade tydligen Suelette funnit mig en nisse som ville sälja sin bubbla för 15000, världens kap egentligen, fast nu har jag passerat viljan till att köpa en bubbla, jag vill ha en riktig bil, med fyra dörrar och aircondition hellst. Det här är trots allt Afrika. Nej jag orkar inte ens få panik över det hela, ska släpa med mig Gen på onsdag, ifall nu inte hon slutar efter mig, eller ja det är bara att bita ihop helt enkelt. För uppkörningstiden ska bokas och körkortet ska finnas i min hand innan augustimånad är över!


Nej usch det känns lite för mycket deja vu över detta.. Jag klarar mig ganska fint trots allt, och så mycket mer kan man nog inte riktigt begära. Eller jo, men det är en helt annan sak. Om inte annat känner jag mig som en uppsvullen gurka dagen till ära. Och mina excel spreadsheets kan egentligen bara dra åt helvete. Vad är poängen med det hela ifall jag inte får någon data?! Ska jag hitta på egna siffror?! Någon kanske ska säga så isådanafall?!?!?! Nej jag orkar inte. Plupp