Sunday, May 10

Proven igår alltså... Multiple choice, helt klart inte min grej! Efter att jag suttit och försökt räkna ut skatten företaget ska betala så visar det sig såklart att mitt svar inte är något av de sex alternativen man kan välja ifrån, temperamentet var inte långt ifrån att jag ställde mig upp och rev pappret itu och stormade ut. Fast sedan kom jag på, ops det skulle ju inte skada någon annan än mig. Men ujuj sicken underbar känsla! Så vi lämnar de proven i baktiden, punktslut.

Sedan knatade jag iväg och köpte chirre, winergum, vin och hyrde två filmer och jag kom upp till 52 pengar sammanlagt, jag älskar detta land! Eller ja, just då iallafall, nu är jag bara ruskigt kluven ifall jag ska ge bort min tvätt till någon att tvätta eller beställa en städerska.. Decisionsdecisionsdecisions.... Nåväl jag har iallafall knatat iväg och lämnat tillbaka filmerna, ingen höjdare någonstanns bör väl tilläggas jag trodde att 'The Boston Strangler' skulle vara lite kuuul, men tji fick jag för det^^ Och Schackles eller vad den nu hette var bara knas, eller så var jag trött, antingen eller, jag stängde iallafall av det hela. Men nu har jag iallafall köpt nybakade croissanter, gooooottt! :D

Och jag ska ta tag i mitt liv nu, dvs inte gå på cricketen^^

Tjollahopp!