Friday, May 8

Five down. Bara tvåååå kvar nu, uh vedervärdiga värld alltså! Men jag lever. Och jag kanske tom har klarat proven, vem vet..

Business Management och Economics, galet skoj ifall man nu inte måste mooooosa kunskap för att ens tro att man kommer klara sig igenom det hela. Tre timmar, eller ja, tre och enhalv med paus. Det vill säga att imorgonbitti vid halv tolv, tolv snåret kommer jag vara friiiii! Eller ja, sedan är det kvar tre prov innan examsen, så galet skönt.

Sedan har jag LOOOOOV!!!

Jag ser fram emot lov. Lov är bra saker. Tror jag ska beställa en städning till lägenheten och pallra mig iväg till kemtvätten då tillochmed. Kanske köra en till halvårshandling? Ah det skulle vara något det. Och såklart investera i en bil. Ifall nu East London kan få tummen ur det vill säga. Annars blir jag ledsen. Och måste börja om på ruta ett. Galet. Jag borde ha gått fordon. Fan att jag inte gick fordon. Eller ja. Nobel? Jag? Skolmassaker? Förmodligen.

Nej men jag kanske borde äta lite flingor. Det är ändå galet gott. Eller pizza? Köttfärs? Åh! Jag fann creme fraiche igår! Lyckan var total! Nu saknas det bara hårdbröd, havrepuffar och soppa/såser på tetrapack. Åh........tetrapack............!!!

Nej men jag lever som sagt.