Wednesday, May 27

Här sitter jag en liten ensam oskyldig marulk. Också knappar jag in till min SEB sida. Och vips så har jag över 10000 på mitt konto. Och jag fattar noll. Har min pappa fått dåndimpen tänkte jag. VEMVARHUUUUUUR?!?!?!?!?! Och sedan tänkte jag en snabb sekund, fan det är någon annan som är lika smart som jag. Fast den tanken slogs bort ganska snabbt då jag inser det finns en länk. VEMVARHUUUUUUR?!?!?!?! Också inser jag att det är semesterersättningen från Norge. Och här sitter jag en ensam oskyldig marulk och är ack så besviken. Jag trodde ju att det skulle vara något med lite knorr på. Men icke. Men jag har pengar nuuu! Också tänkte jag, som den otroligt ordentliga individ jag är, nu ska jag ringa min pappa och höra vilket kontonummer han har så han kan få lite pengar av mig. Svarar heffaklumpen? NEEEEJ! Däremot skickar han ett mess 'Vad vill du?' HA! Skrattade paddan! Nu får du klura på det, och inga pengar får du heller. MUHAHA! Men skor hade ju varit skoj. Eller så kanske jag ska spara så att jag kan köpa en finfin bil och köpa skor i juli, maaassamaaaassa skooooor!! Åh, jag är en lycklig liten marulk idag. Som har megaont i min kropp. Men ska detta stoppa mig? NEEEEEJ! För ikväll blir det utgång! Är jag pepp? NEEEEJ! Men vad gör man inte för att få klä upp sig liksom, det är ju bara att bita ihop helt enkelt!