Wednesday, May 27

Nu ni grabbar och bananer blir det andra bullar!

Igår fick jag och Gen en liten impuls. Vi ska skaffa nya vänner!

Såååå..........
Vi signade upp till fotbollslaget! Och ett par dojor, benskydd och strumpor rikare så begav vi oss mot fotbollsplanen! (i ren robin hood anda! vilket jag ju hoppas ni förstod) Och om det var skoj! Galet att jag inte har lirat på så länge! Och om jag var död! Jag säger bara, vattenpauser är helt klart underskattat, för här nere verkar de inte existera. En uppvärmning och jag ville spy. Jo men kondition är helt klart överskattat! Bara man passerar spy-sekvensen så gick det helt galet prima!


Och jag har även bokat uppkörningstid, OCH LÄRT MIG PARKERA! Eller ja, innanför pinnar, men jag får lista ut det på egen hand när jag har fixat körkortet, hur svårt ska det vara... MUHA!

Fick även tillbaka intro to law provet och vips så var mina 35% borta från registret och jag vips fick jag 65 i snitt, jo det ser bra ut just nu!

Fast idag har jag OOOONT!! Och min stortå har dött, den blev massakerad. Helt galet. Men 8 plåster senare...!

Lite mer revision nu kanske, eller städa.. Uj bombnedslag!