Monday, May 25


Håll i hatten! Jag har fått 72% i classmark i ekonomin, 90% på multiple choice frågorna, verkar som om ole-dole-doff funkar fint trots allt! Haha, eller inte. Jag kanske bara håller på och läser på fel studentnumber hela tiden, ytterst troligt. Och 73% på business management, vilket jag trodde det stod 'No DP' brevid mitt studentnumber, men det var visst bara två personer över mig och en person under mig, ops^^ (jo nivån på studenterna är verkligen på topp) Annars ser det ut som om examsen inte blir så fruktansvärda trots allt, hoppashoppashooppas!

Men jag måste boka min uppkörningstid, måstemåstemåååste! Idag var det dock stängt, likt större delen av förra veckan, jag förstår inte.....?!

Annars har jag tvättat sängkläder, och känt behovet av lite shopping. Men så så ska det inte bli, jag ska bli ekonomisk fram tills dess jag har fått en bekräftelse att jag har klarat alla proven. Och jag ska nog åka till East London i en vecka, ifall det är katastrof åker jag bara hem, vad är det värsta som kan ske?

Jo men annars lockar ekonomiboken, men jag måste ta mig igenom mental illness och intoxication innan jag går och lägger mig.. Underbart detta, underbart!