Monday, May 25

Så jag har haft en föreläsning idag, och kanske en till i eftermiddag, får se. Jag har även hört mig för angående Article-ship grejset här nere, och man behöver inte göra något sådant ifall man inte vill vara i rätten, och hon tyckte definitivt att jag borde läsa en master i Sverige, samt ansöka för permanent boende här nere.. Kan ju inte skada kan man ju tycka. Nu är ju dock frågan, vad exakt kan jag bli ifall jag läser en master i mänskliga rättigheter? Vilka dörrar kan det öppna? Jo se det har jag ingen aning om..

Annars har jag tvättat lite mer idag och snart läst ut Broken Bodies by June Hampson, ganska underhållande faktiskt. Så snart får jag väl börja öppna någon mer lärorik bok kanske, bittert faktum...

Har jag sagt att min papi heffaklumpen ska söka jobbet? För se det ska han, det är brabrabraaa! Så jag tar tillbaka min föregående kommentar lite granna. Inte så att jag hade fel eller något, nej jag bara pointerar ut att det var ett smart drag detta!