Tuesday, May 5

Och jag peppar inför dagens två prov med hjälp av flingor, eller ja, jag har ju varken yoghurt eller mjölk hemma så det är verkligen bara med flingor, men det är ändå choklad utanpå med nötkräm inuti, kan ju knappast blir bättre ey?! :D Eller jo det hade det nog kunnat bli, ifall jag ändå kunde pallra mig iväg för att investera till lite ting till mitt kylskåp.... ^^

Men iallafall! Två prov idag, pressen inför Law of Persons är TOTAAAL! Och självklart har de verkligen placerat det helt klockrent, ifall det nu inte vore så att ett ekonomiprov är imorgon 7.30....?! Nej det här med två faculties var kanske inte det smartaste, men det ska nog gå detta också, vi går på känsla!

Annars dödade jag nog en halv skogs myggor igår, råkade missa att det blev mörkt ute och att min sovrumsfönster var öppet, helt klockrent! Och vips så var mina väggar mer svarta än vita, måste nog ta och beställa en städerska trots allt, det här börjar ju bli galet! Ujuj, nej men jag kanske ska ta och borta tänderna, eller skriva en inköpslista....tänder....maaaaat.....tääääänder...!!!!