Wednesday, May 6

Så som jag har lärt de små smarta människor som har umgåtts med min syster under en längre tid (läs:Amanda) så finns det bara ett sätt att kirra en PERFEKTA KAFFEKOPPEN UTAN ESPRESSOMASKIN!

METOD:
  1. Ta en STOOOOOR kopp, små koppar är för veklingar, är du en vekling så STICKSTICKSTIIIIICK!!!!!!
  2. Fyll den med 1/3 mjölk ---> GOOOTTTTT!!
  3. OBOY! Cirka en matsked eller två, beroende på sockerhalten
  4. PULVERKAFFE!!!! Cirka tre matskedar, man måste planera detta, inte speciellt bra ifall man ska unna sig en låååååång nattssömn, sömn är överskattat ifall man inte har en säng som mig förstååås! Fast tji det har ni inte!
  5. Fyll upp resten med varmt vatten
  6. RÖÖÖÖÖÖÖR!!! Hellst med en sked, men ifall ni nu tycker om den brännande känsla emot erat finger så SURE!
  7. KLAAAAART!!
Nej men nu ska jag tala klart med min syster, ni förstår, molnen gick tydligen precis i sol i Karlstadland, svenska, vilken värdelös kunskap!