Sunday, May 31




Så vi alla vet att jag inte är en höjdare på att spara. Ifall det nu inte är till något skoj. Men nu har jag inget mål med att spara. Och det är verkligen inte givande i mitt sinne att se att jag har mer pengar på mitt sparkonto än på mitt vanliga konto. Nej verkligen inte. Och sedan är det ju som så att mina strumpbyxor har varit med om det mesta här nere så jag tänkte att jag kunde gå in på HMs hemsida och beställa hem några så de kan komma med i nästa paket som skickas hit. Dock fanns inte de strumpbyxorna jag var ute efter på hemsidan. Så likt en vana klickade jag in på skoavdelningen istället. Och om jag fann några godingar, jag säger bara myyyyyyys! Då är ju dock frågan. Har jag gått för långt nu? Det var så här jag och Linnea satt med HM katalogen ute i skogen i Norge. Likt i extas. Jag har aldrig varit så lycklig över att få ett paket tror jag. Ujuj galetgalet! Men åter till dessa skor. Jag fann dessa tre par som jag känner skulle göra mig lite lyckligare. Nu är bara frågan, är det här något jag inbillar mig i brist på annat eller är detta verklighet? (De översta är ju dock lätt sända från ovan)