Tuesday, June 9

Det känns lite så här i efterhand som så att jag borde köpt lite marmelad eller något när jag var och handlade idag. Ifall det nu finns marmelad här nere. Men engelsk koloni. Det borde allt finnas. Men jag minns ack så starkt att jag försökte finna lemoncurd för en månad sedan eller två. Förgäves. Jag fick iallafall med mig dessa ting ifrån affären:
- 2 liter mjölk
- 2 liter äppeljuice
- 6 frallor
- 6 blåbärsmuffins
- 9 rullar toalettpapper med får på
- 4 stycken rakblad
- en flaska raklödder (om det nu heter så)
- 2 liter fanta jordgubb
- 1,5 liter kick ass glass
- en låda kleenex (jag är säker på att detta ska hjälpa min näsa)
- 3 tomma dvd skivor
- en flaska milda culiness

Och eftersom att jag bor i ett land där det finns 40% arbetslöshet kan man ju tänka sig att detta skulle innebära att jag hade kommit undan lindrigt med detta. ICKE! Utan det var bara att hosta upp 500 riksdaler. Jag känner mig lurad. Eller ja. Ifall jag hade tagit bort 4 ting på den där listan hade det helt plötsligt kostat 150 utan tvekan. Det är därför vaxning är en galet fin uppfinning gott folk! Och nu ska jag gå och sova. För jag gör då ingenting uppe ändå.

Plutt har bal imorgon också. En kamera tycker jag borde vara på plats!


Jo föresten! Min papi erkände denna lägenhet till att vara min idag! SEEEEEGERRRR!!! Eller ja, MarreBarre säger att det är hennes och min. Inte lika mycket seger. Men ett steg i taget, MUHAAA! (sedan var det ju mest för att han inte ser det skojsiga i att betala min trädgårdsmästare. men det är ju en heeeeeelt annan historia, MUHAA)