Wednesday, June 10

JAG ÄR KLAAAAAAAARRRR!!!!!

Och jag tror nästan det här gick bra det med. Ujujuj nu håller vi tummarna för att jag fick över 50% på rubbet. Eller i alla fall över 45% så jag får göra en omtenta eller två. Jag vill bara inte göra om kurserna nästa år. VILL INTEEE!

Nåväl, nu har jag 9 terminer kvar. 4 år och 5 månader. Lyckan är ju total. Eller ja kanske inte. Men 10% av min utbildning här nere är klaaar! Och man kan ju räkna som så här att om 2.5 år har jag en kandidatexamen. Och det är ju inte helt jätte mycket tid inte. Och om ytterligare två år har jag två kandidatexamens. Ujuj! Fast det är ju såklart ifall jag nu klarade dessa tentor. Ohmy!

Ikväll tänker jag ligga i min soffa. Utan massa böcker. Måste sortera bort alla böcker. Gömma dom i en garderob. Eller i en låda. JA! I en låda. Och äta massa blåbärsmuffins. Mummmms!