Saturday, June 6

Idag är det nationaldag. Tja inte här nere då. Men ni förstår. Här nere händer det inte så mycket. Jag har köpt huvudvärkstabletter på lösvikt då mina alvedon gick åt för att kunna ta mig upp ur sängen i morse. Jag fattar inte var all denna konstanta huvudvärk kommer ifrån. Eller den här satans förkylningen. Nej det är då dålig timing minsann!

Andra juridik provet idag. En overview av alla olika slags juridik som finns skulle jag tro. Ett kapitel på varje. 21 kapitel. 467 sidor. Fast förra provet tyckte nissen att han skulle koncentrera sig lite. Så han hade bara frågor från ett kapitel. Det sista. Vilket innebär att det här kan gå precis hur som helst. Känns positivt. Man måste ha 60% för att bli godkänd. Jag har 64 i classmark. Det räknas 40% av slutbetyget. Så det här kan gå precis som det vill. Vi hoppas att det vill gå!

Annars laddar jag med Kings of Leon. Tjollehopp!