Friday, June 5

Så det är ett till exam imorgon, sedan ska jag träffa Elin imorgon eller på söndag beroende på ifall jag kan andas eller inte. Sedan måste jag även köpa en bussbiljett till East London, måste styra upp detta! Annars är ju frågan ifall man skulle åka på äventyr ner till Kapstaden eller inte. Det är ju som så att jag och Elin ska ner dit i September, så det kanske är lite ovärt. Eller kanske inte. Vem vet. Jag kanske borde börja planera in omtentor. Herregud. Exams alltså.... Helt klart inte min grej någonstans.

På onsdag ska jag iallafall ringa elektrikern, trädgårdsmästaren och företaget som har hand om det här complexet då det är som så att för någon anledning min färg i ena hörnet av mitt sovrum har börjat flagna. Jag fattar noll. Men jag är ganska säker på att det inte borde vara som så. Nog för att det där företaget suger ganska fint. Men ändå.

Men det är en long way to go tills onsdag. Ohmy.