Tuesday, June 30

Okej biljetter är bokade och jag har nästan ett liv fram tills dess att skolan börjar igen! Men en sak i taget. Vi kör på punktform. Funkar oftast smidigast. Jag har ju en tendens till att svamla vidare.....
  • Flygbiljetter:
    8 december
    Johannesburg 20.25
    9 december
    Istanbullo 06.10
    Stockholmo 11.25
    20 januari
    Stockholmo 17.25
    Istanbullo 21.50
    21 januari
    Johannesburg 09.30
  • Mat-inhandling:
    Ujuj jag har nog aldrig haft så mycket mat i varken kyl, frys eller skafferi. Underbart!
  • East London:
    Jag hänkar Gen och hennes familj till East London trots allt, eller ja, de åker förbi här och efter det att bruden ringt fyra gånger kan jag väl offra mig, det gäller trots allt sisådär fem dagar eller något.
  • Juridik-projekt:
    Totalt förträngt. Lappen hänger på min frys. Och jag använder ju inte direkt min frys så den passerar ytterst sällan mina ögon. Nåväl, jag och Gen kirrar!
  • Shopping:
    Imorgon. Underbara stövlar. Lyckan är obeskrivlig.