Tuesday, June 30

Okej så jag vickar fortfarande på tårna. Utan någon framgång för något samtal har jag då inte fått. Besvikelsen är total. Jag överväger att bara boka en biljett till mig. Med Swiss Air så får hon boka sin turk på burk så egen hand. Även om kebab i Istanbullo låter lockande. Ujuj också har jag lagat stuvade mackisar med ketchup och känt behovet av Mamma Scan. Ah henne kan man lita på iallafall. Men icke!

Nåväl, jag skaskaskaaaa vända på dygnet idag. Sedan ska jag handla mat imorgon. Värdelöst, men tydligen nödvändigt. Tänkte kladdkakemuffins kanske skulle vara gott.

Och sen har jag och Sue bokat onsdagen. Ifall hon inte är gravid förstås. Ja tänk så skoj det skulle vara, tihi. Inte för att jag förmodligen skulle få reda på något, men ändååååå! MUHA!

Tja annars då? Nej det händer inte mycket inte. Den saken är säker. Inget är riktigt som det ska. Knas.