Wednesday, June 3

På fredag. Två dagar från nu och idag. Så börjar det igen. Förra året var jag ack så lycklig vid den här tiden och strosade runt i Stockholm och mest bara var. Det var bra tider det. Sedan är jag åter tillbaka här igen. Lite mer press. Lite mindre kunskap. Mycket mer opepp. Men jag ska nog ta mig igenom detta också. Det värsta som sker är väl att jag får mosa in ytterligare en kurs nästa år. Uh, hemska tanke.

Annars är det mulet väder ute och min hals känns lite som ett vulkanutbrott på ingång. Jo för om det gör ont alltså.

iallafall. Också skulle jag betala med kortet som vanligt. Men så fann jag 110 pengar i min ficka och sa lite lyckligt till kassörskan nej men oj så perfekt. Och hon reagerar inte ens. Bara börjar trycka febrilt på avbryt. Inte för att något skulle kunna gå igenom för att hon inte satte in Sedan är det även som så att jag har varit och inhandlat lite mat. Eller ja, frukost proviantchippet i mackapären utan bara drog kortet. Men ändå. Jag tänker inte vara en besserwisser med lite för mycket halsont jag inte. Nepp. Då får det allt vara.

Annars tänkte jag att pulvermos hade ju varit gott. Ifall NÅGON nu skulle få tummen ur och skicka ett paket till mig. Jupjup, NÅGON.

Jag tänker skriva en önskelista. Eller ja, en lista på proviant jag skulle vilja få. Sådetså!

Men så var det kanske som så att jag borde återvända till min städning, eller kanske öppna boken. Suck^^