Monday, October 18


Sjukt skön helg! Lagomt chill och jag har tillochmed sett snygga människor (plural, dvs. TVÅ STYCKEN)! Det gör mig så lycklig att veta att de existerar. Haha vilken fånig kommentar. De finns nog överallt, bara att jag inte ser dem. Nåväl, jag har insett mina vänner är underbara och att jag behöver klippa mig. Eventuellt skaffa peruk. Eller dreads. Eller raka bort allting. Usch jag är så trött på den här värdelösa längden. Fast det är nog fel det också. För det är ju knappast långt. Men för långt för att vara kort. Det ser som mest ut som en lejonman om jag får säga det själv.

Imorgon har jag värdelöst många föreläsningar och statistik-del-prov. Usch vad jag hatar statistik. Det är nästan så jag önskar att jag inte har DP i det hela så jag kan gå sommar-skolan och få det överstökat med på en vecka istället för att skriva exam i det hela.

Annars är det fotboll imorgon. Jag är galet pepp!

Nu borde jag sova. Ska upp om 5 timmar igen. Vad skulle jag göra utan koffein?