Monday, October 18


Whoa! Jag hinner inte med längre, dagarna går alldeles för fort eller så är jag helt enkelt alldeles för oproduktiv. Jag skulle säga tiden har börjat gå fortare. 45 sekunder på en minut. Utan tvekan.

Annars är jag död. Kommer bli underbart att jag förmodligen inte kommer kunna gå imorgon. Yaay!

Något mer? Jag klarade DP för statistik, 66% sista termin-provet. Det är för dumt. Nu måste jag börja plugga till det också. Ack så jobbigt. Och jag har handlat mat. Eller ja, försökt. Det gick sådar. Det verkar som om min älskade äpple/päron juice är borta. Eller så har resten av de som handlar på Spar i Walmer också funnit denna fantastiska smakupplevelse. Jag skulle tro de har slutat beställa den. Jag är bitter.

Nu ska jag plugga. Och styra upp mat. Måste ha mat. Måste ha kaffe. Måste skaffa en Dobby....